ING Bank Śląski - Zasadniczym celem Banku , wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na Klienta.
Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Z Bankiem współpracuje ok. 600 Przedstawicieli Bankowych ds. Small Business oraz Przedstawicieli ds. Produktów Hipotecznych - wyszkolonych i przygotowanych do aktywnej sprzedaży produktów Banku.
Zewnętrzna Sieć Sprzedaży oferuje wyłącznie produkty ING Banku Śląskiego i jest istotnym, ze względu na efekty i jakość kanałem sprzedaży produktów. Działa w całej Polsce wspierając poszczególne Regiony Banku. Zadaniem Sieci jest aktywna sprzedaż produktów kierowanych do małych firm a w przypadku kredytów hipotecznych poprzez zbudowanie własnej sieci Pośredników oraz z wykorzystaniem bezpośredniego kanału sprzedaży. Dzięki realizacji w praktyce strategii „ dojeżdżamy, załatwiamy”, Sieć zapewnia najwyższą jakość obsługi Klientów i Partnerów biznesowych.
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer rejestru: KRS 0000005459
NIP: 634-013-54-75
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł
Kod SWIFT ING – INGBPLPW